Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 kwietnia 2016

Słodka kampania Werther's Original-Rekomenduj.to :)

...Ty także jesteś kimś wyjątkowym.

Zamknij na chwilę oczy i wróć do czasów dzieciństwa.Beztroskie chwile,długie godziny na podwórku,obiady u dziadków,wakacje nad rzeką,nauka jazdy na rowerze,słodkie Werther's Original.To były niezwykłe chwile....i ta REKLAMA z moich dziecięcych lat która pamiętam wyjątkowo dobrze może dlatego ze właśnie od dziadka dostałam mojego pierwszego cukierka Werther's Original?
Teraz dzięki Rekomenduj.to i kampani Werther's Original mogę wrócić do tamtych chwil a smak cukierków wciąż pozwala zatrzymać się na chwilę w codziennym biegu.




Jak powstały Werther's Oryginal?

Dawno,dawno temu w małym miasteczku Werther cukiernik Gustaw Nebel stworzył swoje najlepsze cukierki.A poniewaz cukierki udały mu się nadzwyczajnie,nazwał je Werther's Original.Cukerki te to wyjątkowa receptura łącząca prawdziwe masło,świeżą śmietanę oraz miłość i poświęcenie.




Moje wrażenia,opinia i ocena :)
Testując nowe Werther's Original Creamy Filing poznałam pyszne połączenie smietankowych cukierków z delikatnym nadzieniem karmelowym czyli bogaty i niepowtarzalny smak Werther's Original w nowej,nezwykłej odsłonie.Przyjemnie jest zatopić się w słodkim karmelu który jest dla mnie zupełnie nowym doświadczeniem i pozwalają mi się oddać słodkiej przyjemności.Cukierki Werther's Original Creamy Filing są dla wszystkich a najbardziej dla tych którzy chcą chociaż na chwile chca sie zapomnieć i poprostu odlecieć w wyjątkowym smaku karmelu :)




Chcesz także powspominać słodkie chwile z dzieciństwa?Weż udział w konkursie i wygraj jedna z 50 słodkich nagród :) Zobacz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz