Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 kwietnia 2016

Projekt Zott Natur Śmietana-TRND :) Opinia i ocena. (bubcia1999)

Projekt Zott Natur Śmietana był czasem niesamowitym w moim życiu.W kuchni jestem kamikadze i Śmietana Zott mi w całym tym moim pichceniu rewelacyjnie pomagała.Po trochu przedstawie moje kuchenne kompanki:

1.Śmietana Zott Natur 12% to naturalne połączenie naturalnych składników świeżego mleka i nowoczesnej technologi produkcji bez użycia żadnych sztucznych dodatków jest gwarancją najwyższej tego produktu.







2.Śmietana Zott Natur ekstra kremowa 18% wyprodukowana z najwyższej klasy mleka pochodzącego od krów ze sprawdzonych hodowli bez zastosowania sztucznych i szkodliwych dla organizmu dodatków.






Moje testowanie Śmietany Zott Natur było urozmaicone.Dodawałam ją do potraw na zimno i na gorąco żeby sprawdzić jak sie zachowuje np.we wrzącej zupie.Stosowałam do sosów testując jej gęstość i walory smakowe.Śmietana Zott Natur przetestowana została w przeróżnych wariantach jakie mi wpadły do głowy m.in w deserach,zupach,sosach,kremach,pastach,przekąskach śledzikowych i również do smarowania na chlebie.







Moje wnioski :)

Śmietana Zott jest niezawodna.W gorącej zupie lub sosie nie waży się,dodaje kremowości,łagodzi smak i nadaje im pięknego koloru.Dodanie śmietany do ciasta na gofry zamiast wody powoduje ze ciasto staje się puszyste a zarazem chrupiące.Każdy krem,farsz,pasta ze Śmietana Zott Natur są gęste,a nie jak przy innych śmietanach opływaja dziwna niesmaczna woda.Duża zaletą jest to że małe opakowanie śmietany wystarcza na przygotowanie dużego posiłku.Pamiętajmy że śmietane należy przechowywać w lodówce.

Jestem bardzo wdzięczna TRND za możliwość testowania tak wspaniałego produktu jakim jest Śmietana Zott Natur ekstra kremowa.Moja ocena produktu to 10 Wombats :)POLECAM!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz