Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 maja 2017

Werther's Original Soft Caramel- moje nowe,ulubione cukierki :D

Pewien czas temu dotarła do mnie paczka z dużą ilością niesamowitych łakoci którymi jest Werther's Original Soft Caramels :) Dziś kiedy z paczki zniknęła już spora ilość cukierków mogę śmiało stwierdzić że Cukierkom Werther's Original Soft Caramels nie można się oprzeć!Przy każdej możliwej okazji łakociami częstowałam znajomych i nieznajomych.Nikt nie odmawiał poczęstunku,gdyż był bardzo ciekawy doznań smakowych o których tak dużo ode mnie usłyszał.
Opinie po degustacji były jednogłośne!!!Rewelacja karmelowo-mlecznego smaku przypieczętowana miękkością niespotykaną przy innych podobnych z nazwy słodkościach.Cukierkom Werther's Original Soft Caramels nawet najbardziej wybredny w (moim uznaniu) poczęstowany nie potrafił czegokolwiek zarzucić ;)
A jaka jest moja opinia?Werther's Original Soft Caramels to wspaniałe miękkie cukierki,grzeszące cudownym karmelowym smakiem!Idealnie do sprawienia sobie chwileczki zapomnienia jak i po rozpuszczeniu i zapodaniu jako polewa do deserów,ciast lub kawy doskonale uszczęśliwić mogą całą rodzinę a jak wiadomo Ci których kocham są najważniejsi i zasługują tylko i wyłącznie na najbardziej wyjątkowe frykasy :)
Szczerze to polecam  Cukierki Werther's Original Soft Caramels bez najmniejszego zastanowienia bo po spróbowaniu mogą stać się też Twoimi,nowymi ulubionymi cukierkami :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz